top of page
Klantenservice
Voor al uw kraamcadeau vragen.
-
Waar kan ik informatie over producten vinden?Omschrijving en toepassing van ieder product vind je bij de verschillende cadeauboxen binnen de pagina shoppen.
-
Zijn alle artikelen op voorraad?Alle producten worden na bestelling op maat handgemaakt.
-
Mag ik jullie productfoto's gebruiken?Je kunt onze foto's niet zonder toestemming gebruiken. Wil je foto's gebruiken, stuur ons dan een mail met dit verzoek, je bedrijfsgegevens en/of webshopnaam.
-
Wat is de levertijd?Wij verzenden gewoonlijk het pakket met POST NL binnen 7 werkdagen, maar vaak gaat het pakket na 3 dagen al op de post. We verzenden altijd zo snel als mogelijk. Na verzending, ontvang je automatisch een verzendmail.
-
Wat zijn de verzendkosten?De verzendkosten zijn € 6,95.
-
Kan ik mijn order afhalen?Het is mogelijk om de bestelling op te halen. Dat kun je aangeven bij de manier van verzenden.
-
Ik ben iets vergeten, kan ik iets toevoegen?Neem daarvoor zo snel mogelijk telefonisch contact op met LUX-mini. Zie onderstaand telefoonnummer en/of contact formulier.
-
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?Heb je al in je spam gekeken? Het kan voorkomen dat de mail daar in beland is. Als je ons emailadres toevoegt aan je adresboek zal dat niet meer gebeuren. Controleer ook even of je het juiste emailadres hebt ingevoerd in het aangemaakte account. Uiteraard kun je altijd contact met ons opnemen en helpen we je graag verder.
-
Kan ik op een ander adres laten bezorgen?Dit is zeker mogelijk. Laat ons in het opmerkingen veld weten wat het gewenste bezorgadres is.
-
Waarmee kan ik betalen?U kunt betalen via iDeal.
-
Kan ik mijn bestelling retourneren?Alle cadeauboxen met inhoud zijn op maat en handgemaakt. Deze producten worden niet teruggenomen. Het is dus niet mogelijk om deze terug te sturen of te annuleren. Voor overige producten die niet op maat zijn gemaakt geldt de wettelijke herroepingsrecht. Voor deze producten heb je juridisch het recht om binnen een termijn van 14 dagen na het doen van de bestelling deze alsnog te annuleren. Stuur in dat geval een mail naar info.LUX.mini@gmail.com. Je ontvant vervolgens van ons de instructies. Eventuele kosten die voortvloeien uit het al verwerken van de bestelling en annuleringskosten (30%) evenals de retourkosten (€10.00), worden wel verhaald / afgetrokken van het restitutiebedrag. Het product dient in de ongeopende originele verpakking te zijn.
-
Er klopt iets niet met mijn bestelling?Is er iets mis gegaan met je bestelling, ook wij kunnen een fout maken of misschien hebben we een stoffout of vlekje over het hoofd gezien. Beantwoord dan je factuurmail met een duidelijke omschrijving en foto. Als het een vlekje of foutje betreft ontvangen we ook graag de afmeting en waar het ongeveer zit . Klachten dienen binnen 2 weken gemeld te zijn en voordat de stof gewassen is We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
-
Hoe houd ik de producten zo lang mogelijk mooi?Alle stoffen producten kunnen gewassen worden op maximaal 40 graden. Een droger wordt afgeraden i.v.m. vroegtijdige slijtage, verkleuring en natuurlijk krimpen.
-
Oei! Een van de producten is kapot.Als je een product via LUX-mini koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en dagelijks gebruikt kan worden. Het kan echter altijd gebeuren dat onverhoopt een probleem ontstaat. Bijvoorbeeld een naad laat los, losse draadjes of een andere onvolkomenheid. Neem hiervoor telefonisch en/of via onderstaand contactformulier contact op met LUX-mini. Samen lossen we het op.
-
Waar is LUX-mini gevestigd?Het atelier van LUX-mini is gevestigd aan de Sperwerstraat 18 in Ospel.
06-43791618
|
Heeft u nog andere vragen, of wilt u vrijblijvend contact met mij leggen?
Via bovenstaand mailadres of onderstaand contactformulier kunt u contact met mij opnemen.
bottom of page